Mushroom Chicken Chop

Posted: January 12, 2011 in Masakan

Kali nie pasal chicken chop jugak tapi kedai yang berlainan. Still dalam cyberjaya jugak. Mesti korang terpikir yang aku ni penggemar chicken chop kan? Takde lah, aku minat nak rasa makanan je so sebab tu aku try macam2 jenis makan. Hehe. Chicken chop yang ini sedap dari segi texture ayam dier. Memang korang akan rasa tak rugi la untuk menjamu selera di sana. Makanan dier average je and price quite reasonable. So korang boleh la rasa makanan dier yang lain-lain tu. Selamat mencube😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s