Grilled Fried Chicken Chop

Posted: January 12, 2011 in Masakan
Tags: , , , ,

Grilled Fried Chicken Chop ni ok la. Boleh tahan la sedap. Perisa kentang tu lagi sedap sehingga menjilat jari. Mungkin ayam dier nampak biase je dan memang biase je pun rase dier. Kat mana2 pun leh dapat rasa ayam macam tu. Tapi ini percubaan pertama aku untuk makan chicken chop di kedai yang bernama PADI yang terletak di Cyberjaya. Menu-menu yang lain sedap dan korang boleh je try. Memang masyuk la sebab tempat dier pun santai je. Harga pun berpatutan. Korang boleh pegi kedai ni untuk makan tapi aku tak sarankan untuk makan chicken chop dier la sebab rasa dier biase je. Itu pun bagi korang yang suka kan kelainan dalam setiap citarasa. Ok, aku sertakan alamat dier skali supaya klo ada2 yang nak cube makan kat kedai ni kan😀

This slideshow requires JavaScript.


Alamat Lengkap
Padi House
Block 3503, Jalan Teknokrat 5,
63000 Cyberjaya, Selangor D.E.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s