Makan di Penang Village

Posted: February 23, 2010 in Masakan
Tags:

Ade satu hari tu, aku ngan sorg membe pegi makan di Penang Village di satu tempat ni. Kitorg dah lapar sgt, so maen hentam je la pesan mknn kan. Nak dijadikan cerita, lepas abis kitorg bedal makanan, aku pun panggil la waiter tuh:

me: excuse me, saya nak bayar, kasi bil boleh?
waiter: “angguk2 kepala sambil senyum, konon nyer tanda paham”

me: bawa kn bil mkn leh?
waiter: “still angguk kepala lagi”

me: can u bring me a bill, please.
waiter: yes (sambil pegi ambil bil yg dipesan)

Seketika kemudian, waiter tu pun dtg. Yang aku hairan nyer, sejak bile plak anta bil guna pinggan? So cube korg tgk ni ape yg waiter tu bawak.

Cube tgk, ini bil mknn ke??? Aku ngan membe aku dah gelak sakan. Membe aku mmg dah pandang tpt laen smbil gelak. Aku plak tahan gelak je sbb waiter tu ade kat situ. Kah3….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s