Masa Depanku….

Posted: February 8, 2010 in ~Coretan Hidup~

Umur makin meningkat dewasa. Terlalu banyak nak pikir pasal masa depan. Skang ni aku tengah geram jugak. Bley plak diorg nak minimumkan tempoh m’jadi houseman officer kepada 5-10 tahun. Tu belum campur 3 tahun utk compulsory service. Aduhh, bengong tul $%&^&(^…. abis wat mende tu je dah bazir 13 tahun hidup aku. Kate la aku grad umo 26 tahun. 26 + 13 = 39 tahun. Fuhh, Umo aku 39 tahun baru aku bebas. Tu lom kirer smbung blaja wat master lg. Ahhhh, tensen2, ingat aku hidup ni xde tujuan ke. Semata2 nak bazirkan 13 tahun camtu je. Gaji pun bukan byk. Pas2 oncall belambak. Sape larat weii kje 36 straight tanpa henti utk oncall dlm masa 5-10 tahun. Klo aku kne keje kt HKL nnt, aduhh, merana la hidup aku, tatau mcm mane je. Mmg la org kater soh ikhlas kn hati utk blaja kan, tapi be real la. Aku manusia jgk. Klo robot tu x kisah la. Dah la kat spital nnt asyik kne marah ngn @#$^%$^ tak sanggup aku nak kne marah cmtu utk mase 5-10 tahun. Ape la nasib hidup ni….

Comments
  1. asyikin says:

    ish…tak baik kate gitu…belajar bidang lain pon bukan best pon…perhaps that is what suits u the most…ALLAH knows best…we just need to have faith…

  2. gerekkita says:

    hehe, betul2…
    bese ler, manusia kn, tgh emo sket waktu tu…
    so saje la tulis😛

  3. otomen says:

    wow..ad blog. awat x habaq =P

    i’ll link urs, k ^^

Leave a Reply

